3 ay 16 günlük bebeğim var zaten 2 ay kolikti çok zorladı beni. yine de rabbime şükürler olsun ama şu son 20 gündürde memeye gelince kavga dövüş emdiği nadir kavga ede ede sütüm de tazikli onunda etkisi vardır diye düşünüyorum. sureklı kucakta asla yerde oyun halısında yatma yok sureklı kucakta sureklı uyutmak işkence sallamaya başladıkça çıldırıyor sürekli biri benle konuşsun ya da kucakta gezdirsin modunda, bu atak mı ve ne zaman geçer tavsiyeleriniz var mııı