Kafayı yiyecegim hala çözemedim 2-3 saatte beslenme derken ne kastediliyor ? Bebegim 18:00 de beslenmeye basladı diyelim ama beslenme 18.30 gibi falan bitti . 2 saat sonra 20:00 tekrar mı vereceğim ? Yoksa bitis saatinden mi satacağım aklım cok karısıyor bi düzen yok cünkü hiç acıkmıypr sancılanıyor zar zor içiriyorum :(