Fatihinannesi05 Merhabalar bugün 4 ay aşımızı olduk kilo alımları nasıldı benim bebeğim sadece 200 gr almış
waffle-seven-anne Fatihinannesi05 bzide bugun kontrolimuzu olduk asimizi yaptırdık. 800 gram alms benim bebegim. Asi şimdilik ates yapmadi insalah rahat geciririz. Genel kilosu iyiyse hic endiselenmeyin kilosuna
melike567 Fatihinannesi05 bizde 4 bucuk aylik olduk 4.ay aşısı dan sonra biraz huysuzladi 1 kilo almıştı 1 cm uzamış
Busel Fatihinannesi05 yarin gidecegiz bizde hareketlendiyse kilo alımı yavaşlar dedi bugün devlette doktora gittik tartısı bozuktu tartamadi yarın sağlık ocağında tartilip boy olculcek inşallah.
Fatihinannesi05 Benim beneğimin kilosu iyi ama çok az alması canımı sıktı bu ay zaten çok huzursuzdu ataktan dolayı büuğk ihtimalle hiç doğru düzgün emmesi yoktu