Mrb arkadaslar, benim kizim 3 aylik 2 3 gündür meme verirken daha emmeden aglamaya başlıyor dersin diken batiyo, itiyo çıkınca duruyo, yine basliyo aglamaya, alincada 1 2 emmeden sonra tekrar aglama krizine giriyor, bu durumu yaşayan oldu mu, ne yapmam gerekli, gecici desin biri