Anayimbenana-02 Merhabalar , bebeklerinize düzenli kullandığınız ve tahlil sonuclarından memnun kaldığınız en etkili DEMİR İLACI hangisidir ?
smy22 Anayimbenana-02 bestiron ocean newvit sidefer hepsini kullandım damla formuda kullandım şurup formuda kullandım demir ferritin değerlerimiz düşüktü çok çok az etki etti 2-3 doktorla konuştum ferrosanol şurup kullanmaya başladık diş boyadığı için kullanmak istememiştim ama artık son çare inşallah bu etki eder çünkü demir eksikliği iştah uyku bi sürü şeyi etkiliyo
Anayimbenana-02 smy22 evet o yüzden cok önemli benm için demir ilacı. Biz 4 ay 4 günlük olduk kızımla zaten iştahsız bi bebek demir ilacının iyi olmasını istiyorum . Sizin bebek kaç aylık 🌸
Anayimbenana-02 Hlaldk ocean kullananların coğu hatta yakın arkadaşım dahi bebeğinin kan değerlerinin cok düşük cıktığını söylüyor :( bende ocean ı kafamda eledim o yüzden 😃 bebeğiniz kaç aylık tahlil yaptınz mı siz ?
Hlaldk Anayimbenana-02 9 aylık bu hafta içinde kan için götürücem bende merak ediyorum açıkçası nasıl cıkıcagı hakkında ama hep güzel yorumlar duydum
Anayimbenana-02 Hlaldk inşallah cok iyi çıkar miniğin değerleri 🙏🏼 Evet ocean d vitaminini kullanıyorm yorumlar cok iyi düzenli veriyorum ama demir ilacı için cevremde olumsuz seyleri görünce eledim açıkcası :/ burada yorumlara da cok denk gelsim olumsuz seyler yazan cok inşallah sizin değerler normaldir 🥰