Benim oğlumda çok iştahsızdı bir yaşındaylen bir buçyk ay iki ay anne sütü dışında bir şey koymadı ağzına. Koysada günde bir kaşık çorba ya da yoğurt . Bende ki süte güvendiği içim yemek gösterdiğinde direk memelerime saldırırdı. Bir kaç gün gündüzleri babanesine bıraktım beni göremeyince onun elinden yemek yemeye başladı. Şu an 14 aylık Öyle öyle alıştı yemeye ,, şimdi babanedeki kadar olmasada benimle de yemeğini yiyor. Böyle bir şey deneyebilirisniz