Bizden de hem hastanede aldılar Hemde sonradan sağlık ocağı da aldı ama prosedür öyleymiş sağlık ocağı da ayrı alıyormuş. Ben topuk kanının neden alındığını bilmiyordum annem söyledi sonra test sonucu çıkama kadar içim içimi yedi ama hemşire dedi ki sonuç iyi olursa aramıcaz ama Allah korusun kötü bişey çıkarsa aranıcaksınız