Bizde her gün ders oluyordu ben hamileydim doğum olacağı için ilk ay giremedim 3 hafta sonra tekrar derse başladık girdim kaldım kaldigimda iyi oldu 2.snde artık sürüş bildiğim için haftada 3 kere felan ders görüyordum bide sınava bir gün kala ders olmuyordu bizde araçları bakima sokuyolardi şükür bende ehliyetimi cmrtesi günü aldim