ialbayrak98 yok canım hiç de değil. Öyle söyleyenlerin bebeği yenidoğanda bu kadar sıkıntı cıkarmamıştır. Büyüdükçe en azından oyalanıyorlar, dikkatleri bişeyi çekiyor konuşmanı dinliyor, etrafı izliyor vs. Bunlar bile o kadar kıymetliki. Yenidoğanda özellikle sıkıntılı bi bebekse asla susturamıyorsun, 7/24 aralıksız ağlama seansları yorgunluk uykusuzluk.. ya yemin ediyorum doğurduğuma sevinemedim ben ilk başlarda, çünlü sevmeye fırsatım olmuyordu susturmaya sakinleştirmeye çalışmaktan. Cok uzun bi dönem böyle geçti huniye bağlamıştım artık. He hoş su an da atak dönemi ama en azından ataktan olduğunu gereksiz mızmızlık yaptığını bilebiliyorum artık. Gazımı var tuzumu var derdi yok, zınk deyince mamamı versek zonk deyince acıkmışmıdır endişesi yok. Bir düzen oluyor büyüdükçe. O düzene o da sende uyuyorsun artık