Bebeğim 22 günlük göbek bağı 5. Gününde düştü fakat ondan sonra göbeğinde hafif akıntıları vardı tekrar doktora gittiğimizde gümüş nitrat uygulandı ve k vitamini aşısı yapıldı akıntı devam ediyor hala ve göbeği bu şekilde dışarı çıktı yarın doktora gideceğiz bu durumu yaşayan anneler sizler neler yaptınız bebeğin canı acıyor mudur?
https://mutluresim.com/images/2023/09/05/nmZE40.jpg](https://)