Madamehappyyyyy Merhaba kızlar ailemden 10 yaşında ki yeğenim zona olmuş bacağın da var 1 hafta olacak ablam söylemiyor ama annem ağzından kaçırdı ve🙁internet serbici olabilir diyor her gün görüşüyoruz. Başına gelen var mı? Korkmalı mıyım?
Fundayavuz Bulaşıcı olmadığını biliyorum şuan annem öle baya ağrılı bir süreç geçirdi geçmiş olsun sizede 😏
nurftma Açık yara varsa temas ettiyse o şekilde geçer ancak. Hamileyken çok ağır geçirdim 1 ayda geçti. Hamileyken yasaklıydı ama normalde batikon sürmek geçiriyor aklınızda olsun