Dilara9406 öncelikle Allah yardımiz olsun. Ama şunu soyliyim size bir iş yerinden toplu çıkış verilmesi ne kadar imkansizsa arabulucu girmesi lazım devreye toplu istifa da şirketin kabul edebileceği bir durum değil. İşin aksayisi yerine eleman temini vs vs 29. Madde çıkışı verilebilmesi için somut delil olması gerekir somut delil yoksa savunma alıp ihtar çekilmesi vs vs iş veren yandaşı olan calisanlardan tutanak altına imza falan çetrefilli ve iş veren içinde uzun sürecek bir süreç olurdu. 25 kişi istifayi basana kadar ihtar çekip işçi mahkemesine basvursa iş veren size yalvar yakar gelirdi. Pek anlam veremedim bu duruma. Ve şunu söyleyebilirim eskidendi yani mobbinge baş eğmek işçi mahkemeleri işçiden yana ve suan insan kaynaklarından çok daha bilgili işçi sinifi haklarını sonuna kadar alıyorlar ve biliyorlar.