_tuuggcce_ Şaşıracak birşey yok aslında. Sütünüz iün kaliteli olması için şifa olması için. Sizinde kaliteli bir beslenme düzeni ile devam etmeniz lazım. Proteinden zengin beslenme yapın bol su, bol yeşillik. Abur cubur, börek, çörek pos kilo size faydası da yok. Ciğer yiyin bol bol, kefir için. Hem gazınız olmaz, hem sütünüz bol olur 🌼