basak776 Merhaba arkadaslar 21 aylık bir kızım var 24 ay itibariyle yarım gün kreş düşünüyorum birkaç yerle görüştüm ama ya anaokuluyuz biz deyip 36 ay altı almıyorlar ya çok pahalı ya çok uzak ya ücret söylemiyorlar telefonda. Tavsiyelerinizi bekliyorum