Kızlar ben 40 çıktıktan sonra kanamamda devam ediyordu devlet hastanesinde spiral taktirdim. 2 hafta ilişki yok dediler olmadı 2 hafta sonra az bir lekelenme oldu sonra bitti ilişki oldu bir kaç gün sonra aradan 2 hafta geçmiştir tekrar regli oldum. Daha kontrole gitmedim. Randevu aldım gideceğim. Ama taktiranlarda ağrı filan baya oluyormuş bende öyle şeyler olmadı sizde neler oldu yaptırdıktan sonra nasıl geçti adet donemlerinizde ne oldu? Bende ağrı olmayınca acaba kayma filan olduğu diye de korktum. 3 tane de bebeğim var bir daha olur diye korkuyorum. Rabbim isteyene versin diyorum artık çünkü yaşları çok yakın.