Merhaba oğlum 12 aylık her gece ağlayarak 2-3 kere kalkıyor ama nasıl ağlama sanki bi yerini kesiyorlar emzik kullanıyor onu bile istemiyor o an. Bunu yaşayan var mı? Nasıl çözeceğim? Aç diye mama vermeye başladım bu yaştan sonra. Ama mama verince de uyanmaları kesilmedi. Fikir verebilecek olan var mı??