Hanımlar gebelikten bi hafta önce doktor bana 1 yıllık raporlu D vitamini yazdı gebeliği öğrenince doktor ilk aylarda kullanma dedi ki zaten mide bulantısından ilaç içemiyordum emzirme döneminde kullanabiliyor muyum acaba eklemlerim çok ağrıyor ayağa kalkamıyorum yürüyemiyorum