Karmom ben hamileyken ayrıntılı ultrason da bebeğimein belinde sıvı biriktiği söylendi meningosel yani bu durum beyinde sıvı birikmesi yapıyormuş neyse doğum yaptım belinde keseyle doğdu 5 gün sonra ameliyat oldu ameliyat başarılı geçti kafasında falan korkulduğu gibi bir şey olmadı hastaneden eve geldi kontrolleri her yapılıyor tabii bebek 5 aylık olacak yine kontrole gittim beyin cerrahina kafa ölçümü büyük çıktı 45 cm emar istedi bebek emarda durmadı çekilmedi tomografi çektiler sonucunda ise hidro sefali olduğu ve şant takılması gerektiğini söyledi numaramı bıraktım ameliyat için arayacaklarmış doktor şuanda yeni başlamış beyindeki su dedi önüne geçmek gerekiyor dedi Allahım hayırlısını versin inşallah zor bir süreç bekliyor bebeğimi ve beni rabbim kolaylık versin cümlemize