Selam anneler bişey sorucam 2 gundur 1 kere şiddetli kustu oğlum dün gece 2 de ağlayarak uyandı Bi anda fışkırttı 8 bucuk aylık. Doktorunu aradım motilium be gaviscon verdi 2 gün kullan rahatlama olursa 2 haftaya tamamla kusma devam ederse getir dedi. Kullananlar varmı aranızda