Bebeği aptamil mama kullanıp kilo almayan oldu mu acaba bebeğim 1 aydan sonra aptamil mama aldım anne sütüyle ilk ay 750 800 gr almıştı çok ağlayınca mama başlattık sanırım doymuyordu daha sonra mamayla da bu şekilde aynı kilo aldı ve hatta daha az aldı çünkü bebeğim suan 3 aylık ve 5300 gr doğum kilosu 2950 ben en son 2 hafta önce gittiğimde 5100 dü bugün gittim 3 ay 5 günlük 5300 sadece 200 gr yani ve mama da kullanıyoruz acaba aptamil yaramıyor mu sizce ??