Senay- Kızlar Merhaba 🏵️ 3 aylık bebek sahibi anneler genel durumlar nasıl? Gaz sorunları? Uyku düzeni?
Baharoyku Senay- 3 aya kadar kilo alımı nasıl acaba 2950 gr doğdu bebeğim bana mama kullanmasına rağmen çok az geliyor ilk 2 ay yine 700-800 arası alıyordu bugün kontrole gittiğimde 2 hafta 200 300 gr aldığını gördüm çok az geldi bana suan 3 ay 5 günlük 5300 gr
cimcime1018 Senay- 3 ay 17 günlük Allah’a şükür hiç problem yoktu şu güne kadar ama 2 gündür uyku uyumuyo adam akıllı 😮💨 Atak mi neyse bı an önce bitse bari
minikkurbag Senay- 3 ay 17 gunluk, günduz uykusu sifir anca memede biraz uyuyor sonra uyaniyor, geceleri 2 saatte bir uyaniyor, 3300 dogmustu 6700 dü en son kilosu
Senay- bebegimherseyim_ bizde tam olarak 3 ay 7 günlüğüz. Gaz sorunumuz hafifledi gibi çokk şükür fakat gündüz uykusuds 10 dk gibi resmen.
cimcime1018 Baharoyku benim bebiş de 2980 doğdu 3 ay 17 gunluguz 5.500 kilo doktorumuz çok iyi doğum kilosuna göre dedi 👍🏻😇 Sizinki de iyi bence
Senay- Baharoyku benim bebeğimde 3200 doğdu. Şuan 6 kilo. Bence bebeğinizin kilosu gayet iyi. Doktorlar ne söylüyor ?
mom-1 12 gün sonra tam 3 aylık olacagız , gaz sorunu bitti gündüzleri beslenmeden sonra 3 saat uyuyor geceleri de beslenmek icin 4 saatte bir uyanıyor güzel gidiyoruz huysuzluk yok
Baharoyku Senay- doktor normal olduğun u söyledi ama 2 haftada 200 300 olunca az geldi bana doktor 3 aya göre ve doğum kilosuna göre bebeğin kilosunun iy olduğunu söylüyor
kralicee1903 Benim bebeğim de 3200 doğdu şuan 7 kilo 2 buçuk aylık gündüz 10 dk uyuyup kalkıyor gece 2 saatte bir kalkıyor 🤦🏻♀️
Senay- kralicee1903 bizde de aynı uyku sorunu var maalesef. Uyku eğitimi falan vermeyi düşünüyor musunuz?
snssnm 3 ay 13 günlük Doğduğunda 3350 idi şuan 6310 kg normal herşeyi . Şükürler olsun gaz sorunumuz bitti şimdi diş başladı sürekli salya eller ağızda huysuzluk çok sürekli ağlıyor uyku rutinimiz mahvoldu zor uyutuyorum artık yoruluyorum 😞 hergün 2 saat uyur uyanır 2 saat durur uyurdu geceleri uyanmazdı 6 6.30 sabah uyanıştı ama bunlar bi kaç gündür yok oldu
Senay- snssnm inanıyorum bu zorlu günleri hep birlikte geride bırakacağız 🥰 Şuandan bir 15 gün öncesine kadar aslında çok stresli bir anneydim ama gözümüzün önünde aslında çok çabuk büyüyorlar. Biraz daha kendi kendimi motive etmeyi öğrendim. Tecrübesiz bir anneyim. Oğlum gözümün önünde güldükçe daha da hareketlendikçe herşeyi unutuyorum. Bu günleri atlatacağız güzel annelerim 🥰
cimcime1018 Senay- Açıkçası hiç araştırmadım ama uyku eğitimi vermek için de küçük oldugunu düşünüyorum. Siz düşünüyor musunuz