Sgnnn Kızlar 2. Bebeğim zorunlu sezeryanla olacak kaçıncı haftadan itibaren oluyor bilginiz var mı? Birde mesela 38. Hafta ise 37+1 mi 38+0 olarak hangisi ?
TheMomm Sgnnn Özel hastane 38 de devlet hastaneleri 39 da alıyor diye biliyorum ama yanlış bilmiyorumdur umarım
Mebabyy Sgnnn özel bir durum yoksa çoğu doktor 38+da alıyor sanırım canım. Ben doğum günüme istemiştim mesela 37+5ti kilosu falan yerindeydi normalde 38 bekliyoruz ama alırız demişti. Doktora ve sürece bağlı sanırım