Merhaba muştayım şu an orada yaşıyorum iş dolayısıyla sosyallik alanında sıfır yani kiralar diğer şehirlere göre daha uygun o konuda avantajlı pahalı konusunda da normal yani çok pahalı değil ama sosyallik bakımından maalesef hiçbir şey yok bütün gün evdesin ve oturuyorsun yani çocuğunuz varsa onun için de kötü çocuğu sosyalleştiremiyorsun insanlar bakımından iyisi de var kötüsü de canım her şehirde olduğu gibi bana çok kötü şu ana kadar denk gelmedi