Kızlar merhaba , ben ikinci çocuğu doğurup geldim 😂😂 25 günlüğüz henüz , sezaryen doğum yaptım ve ben ev işlerine yetişemiyorum , herhangi bir yakınım vs yok yardımcı olabilecek , oğlum 2 yaşında kızım da yeni doğdu ve onların ihtiyaçlarına zor yetişiyorum , eşim robot aldı en azından süpürme zahmeti az olsun diye ama buna rağmen mutfak tuvalet banyo vs temizliği halledemiyorum ve bu benim ruhumu sıkıyor. Cam silme , mutfak ve banyo vs temizliği için 2 hafta da bir birisini çağırsam diyorum. Böyle yapıp işlerini toparlayan var mı ? Ya da nereden bulabilirim daha önce hiç temizlikçi vs çağırmadım ? Ya da 2 çocuklu anneler düzeniniz nasıl , püf noktanız var mı iş planınızla ilgili 🤔🤔 Taktiğe ve desteğe ihtiyacım var 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bir de okuyan sezaryen doğum yapmış anneler varsa bacaklarımın üst kısmı resmen tutmuyor aşırı yorgun hissediyorum bacaklarımdan dolayı , sizde böyle bir durum oldu mu ? Sorularım üst üste ve karmaşık oldu tıpkı benim şu an ki halim gibi 😂