Araseymen sabah 8 bucukda kalkti şu saate kadar sadece 40 dk uyudu.uyutuyorum 20 dk sonra ayakta.aksam olmak bilmiyor bu şekilde 😅
akker Araseymen oğluma zeka kartları falan gösterirdim , şarkı söylerdim , biraz diğer odaları gezdirirdim , sonra yorulup uyurdu bir dene istersen canım
Yeniannee21 Atak haftasında olabilir, diş sancısı olabilir.. Duş aldır bebek arabasıyla biraz gezdirmeyi dene belki rahatlar uyur 🌸