Lkjhgfdsa daha iyi oluyor geçen yıl doğradım çoğunu küçük olanları da bütün atmıştım doğrayıp attıklarından daha kolay oldu kullanımı suyu içinde kaldığı için tadı daha güzel oluyor çıkartıp yemeğine göre doğrama yapabilirsin rendelemesi de kolay oluyor hemde arada ocağa koyup kaynattım kışın ortasında onunla sos yaptım yemeklere kabuğu dersen artı işareti yap alt kısımına suya tut hemen atıyor 2 3 tane tüm atın birazda doğrayıp koyun donsun kullanıp deneyin severseniz yaparsınız benim bebeğim küçük olduğu için hemde tadını sevdiğim için bütün attım koku falan da olmadı