Elenor17 21.30 a doğru veririm bir de bineron ağzını değiştirebilirsiniz açıkçası ben bu konud ahiiiiç düşünemedim arkadaşım söyledi orta akış aldım ama hızlı almalıymışım bi daha alacağım siz de biberon ağzını deiştirirseniz daha hızlı içer bir de 3 saat doldu hadi beslen yapmıyorum 3.15 e bulabilir bazen 2.5 olabilir hareketlernden de belli oluyor bu ara kesinlikle bitirmiyo mamayı ben de 4 saate çıkarmaua çalışıyorum keşke yese 3 aaatte bie razıyım