Merhaba kızım 3 buçuk aylık 4 diyebiliriz yaklaşık 1 aydır kakasında kan oluyor gözle görülür şekilde ishal ve kusmada vardı götürdük enfeksiyon çıktı doktor 10 gün zimaks antibiyotik verdi kullanın dedi 10 oldu hala geçmedi ishalı kusması kakada kan gelmesi en korkunctı kakasından kan gelmesi normal diyor ama bende normal değil benim gibi yaşayanlar varmı ?