Kiz yemesin bisi olmaz aciksa uyanir o zaten. Isterse amsam oda uyusun sabah 8de kalksin gene uyandirma uykuya ihtiyaco varki uyuyo. Doktor bana kesinlkkle uyandirma acikirsa uyanir o zaten dedi. Keske benimkide uyusa o kadar 10 kere kalkiyo gece emmeye 🤨🤨