Merhaba, bebeğim 15 aylık emekliyor, bir yere tutunup kalkıyor, kalktığı yerde sıralayarak yürüyor hala bagimsiz adımlar atamıyor ve bu durum beni tedirgin etti, ayağı kırılmıştı iki ay önce yarım alçıya aldılar ve 25 gün emekletmedik bile bir aydır alıştırma yapıyoruz ama hala bagimsiz yürümüyor. Önerisi olan var mı yürütmek için ne yapmalı? Bebeği geç yürüyen var mı ?