Kızım 3 yaşında ben evdeyim çalışmıyorum ekim gibi okula göndericem geçen yıl 1 saatlik oyun grubuna götürmüştüm aynı okulun çok seviyo okula gidicem diyip duruyo şimdi de haftanın 5 günü yarım gün gidecek ben olmadan duruyo kış geliyo evde durmuyo tv istiyo dışarı istiyo evde olupta gönderen varmı okula