S_ozlem Oglum 3 yasinda, turkiyeye yeni tasindik. Burada Ana okulu yaşı kaç ? Simdi alirlar mi? Ozel mi devlet mi sizce yardimci olursaniz sevinirim😊😊
yuhumgeliy S_ozlem 56 aylıkken alıyorlar yanlış hatırlamıyorsam yani 5 yaş 🥲 4 yaş alanlarda var ama nadir oluyor. Devlet anaokulu böyle
Dmt-01 S_ozlem 4 yaşında başlıyor anaokulu ama kreşe herzman verebilirsniz.Benim kızım 2 yaşından beri kreşe gidiyor.Anaokuluda iyisi denk gelirse devlet ama yoksa özel derim
oznur28 S_ozlem benim kızım 4 yasinda gitti . Şuan 5 yaşında anaokuluna devam ediyor . 3 yaşında da alıyorlar fakat tuvalet eğitimi tamamlanmış ve kendini ifade etmesi yani konuşabilmesi gerekiyor. Bu arada devlet anaokuluna gidiyoruz . Şartlar bu şekilde
S_ozlem yuhumgeliy hadi ya biz Fransa da yaşıyorduk 3 yasinda okula aliyorlar yazdirmistik bile okadar hevesliydi ki basliyacak diye. Ani turkiyeye dönüş kararı alınca burda baslstiyim dedim ama cevremdede daha küçük dediler.
yuhumgeliy S_ozlem evet maalesef Türkiye şartlarında böyle 🥲 eğer 3 yaşındayken vermek istiyorsanız kreşe vermeniz gerekiyor oda ücretli tam gün yarım gün şeklinde
Dmt-01 S_ozlem aynen anaokulu için bir yıl daha beklemeniz lazım ki ondada yine doğduğu ay önemli okuldaki kontenjana göre alım olur.Ama illa göndermek istiyorsanız kreş düşünebilirsiniz hem yarım hem tam gün var.