2aslanmom süt ve süt ürünleri, bakliyatlar ve sade soda da dahil asitli içecekler bunlar doktorun söylediği gaz yapan şeyler
Benim kendi deneyimlediklerim ise çiğ soğan, çiğ biber, kavun, domates, patlıcan (Tabiki kişiden kişiye değişir😉)
Emzirme döneminde herşeyden az da olsa yememiz de gerektiği için ben kimyon çayı (bildiğimiz toz kimyon sallama olan bitki çaylarından değil) ve akşam yemeğinden önce 1 tatlı kaşığı elma sirkesi içerek bebeğime gaz geçmesini ya da geçse bile hafiflemesini sağladım.
Yine tabiki kişiden kişiye değişir ama bunları deneyebilirsin canım. İnşallah faydası olur 🙏