Sevgili anneler bebeğim nerdeyse dört aylık ve normal dogum yaptım . Fakat inanılmaz bir göbeğim var. İlk günden bugüne hep şiş ve gaz dolu. Aşırı da yemiyorum. Eski halime dönebilecek miyim acaba ? Sizler de bu sorun var mı yada basardıysanız nasıl basardınız. Bu durum beni çok mutsuz ediyor