3 aylıkkken rota aşısı oldu ve bebeğim 4 aylık süt ve süt ürünlerine alerjisi olduğunu öğrendik , rota virüs aşısı 2 doz yapılabilir mi acaba ?
Bazı duyduğum kadarıyla alerjisi varken olmuyor diyorlar ama doktor ise öyle demiyor yapılabilir diyor siz n’aptınız bu durumda da ?