Kizlar bir haftadır başımın sol tarafı çok fena ağrıyor ayağı kalkamıyorum konuşamıyorum dün noroljiye gittim beyin mr çekti birşey yok dedi bı ilaç verdi çok agrinca iç dedi kulak burun bogaza yoblendirdi oda sunuslerin de iltihap kulak kemegi de iltahap var dedi ilaç yazdı ben migrenden supheleniyorum yani gün içinde hep başım ağrıyor ama iki üç saat felaket dişlerimi bike agirtiyor başına böle bı durum gelen varmı ne yapsam iyi gelir şimdi yine hafif hafif siddetleniyo😭😭