minikcicegim Hanımlar kızım anasınıfına başladı.Saçları ince ve seyrek önündede kahkül gibi saçı var ama kahkül değil uzamıyor bebek saçı gibi bişey.Lastik toka bile zor duruyor kayıyor.Saçı için ne yapabilirim gerek sabitlenmesi gerek çoğalması için teşekkürler
Dmt-01 minikcicegim stick şekilde saç sabitleyiciler var onlardan alabilirsiniz çoğaltma içn fikrim yok
Yagmur_24 -_Esra_- bu doğru mu ya çünkü doğum sonrası aşırı saçım dökülüyo sonra işe yaramazsa ya faydası var mı gerçekten
Elifin-annesi -_Esra_- uzamasına yardimci oluyor mu peki benim kızım saçlarida hem seyrek hem uzamiyor
-_Esra_- Elifin-annesi yılan yağı al sür yarım saat beklet sonra yıka saç diplerinde bir madde var onu harekete geçiriyormuş