papatya_1125 Oğlum 21 aylık.16. Ayda kalçada hafif gelisim geriliği saptandı.ortopedi doktorumuz Bilkent şehir hastanesine gitmis.be Duzcedeyim.ankara yi hiç bilmiyorum. Otogarda insem hangi arabalara binmem gerek bilen varsa memnun olurum.
[silindi] papatya_1125 Aşti önünden direkt dolmuş geçiyor Ya da 419 nolu otobüs şehir hastanesine gidicem derseniz herkes yardımcı olur
papatya_1125 [silindi] çok sağolun 😪😪 dua edin ne olur.3 aydır aynı hâlâ.ortopedik ayakkabi da kullandık.bugunku doktor hiç ilgilenmedi.hatta soll kalçada değil sağ kalçada gördüm gerilim dedi.daha da kötü oldum ağlaya ağlaya geldim