Merhabalar. Dört aylık kızım var, iki aydır egzama, yeşil ve mukuslu kaka şikayetimiz var. Kan ve deride alerjiye bakıldı ama alerji çıkmadı. Şikayetlerimiz devam ediyor bu durumda ne yapmalıyız, nasıl bir yol izlemeliyiz, bu durumda olanlar neler yaptı?Lütfen tecrübesi olanlar cevap versin, egzaması çok arttı.