Ela3424 Bestlak damla kullanıyorum beslenmenizde neler yiyorsunuz yok şunu yeme yok bunu yeme dediler sürekli lohusa kadına ne söylemesi gerektiğini bilmiyor bu insanlar gerçekten neler yediniz sabah kahvaltısında ara öğünde ve akşam yemeğinde protein ağırlıklı mı beslendiniz pro malt aldım e bebekten gerçekten iyiydi o ona devam edeyim en iyisi
Ecemsultan Ela3424 bebeğim 7 günlük ilk 3 gün çok güzeldi sütüm şiödi benimkide azaldı bende bekleyeyim bestşak damla işe yaradımı sende
MamaBearGigi Ela3424 inanın yemeyle içmeyle pek ilgisi yok, evet bazı gıdalar anı kurtarıyor artıyor süt ama bu hep sürmüyor hep o gıdayı tüketince süt aynı derecede artmıyor. Sütü en çok azaltan şey kaygı ve susuzluk bence. Yok bebeğim yarım saatte bir emiyor süt birikmiyor, çok ağlıyor mamayı içince susuyor sütün mü yetmiyor gibi düşünceler süte bir fayda sağlamıyor. Çok faydalı kaynaklar paylaşıyorum aşağıda 👇🏻 🌸 http://beseryapimbakimonarim.com/2013/02/08/tomrisin-emzirme-notlar-1-merhaba/ 🌸 https://instagram.com/la.leche.league?igshid=MWZjMTM2ODFkZg== 🌸 https://instagram.com/charlotte_emzirme.sanati?igshid=MWZjMTM2ODFkZg== 🌸 https://instagram.com/attachmentparentingturkiye?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==
Anakumm Ela3424 emzirmek emzirmek emzirmek vee suuuu :) bunun yanında tahini mefine hurmasını mutlaka öğnlerinize ekleyin
elfgokce Ecemsultan zorla. Bebeği kızdırmadan hep dene. Kızınca inat ediyorlar. Benimde öyleydi. Bugün 16.gün. Hala ara ara öyle. Emdikçe geldi. Emmiyorsa sağ. Göğsü uyarıyor. Bol su.
Deletedmom_102 MamaBearGigi yorgunluk azaltıyor uykusuzluk …Uyuyun fırsat buldukça bi hemsire arkadaşım demişti
Mervakblt MamaBearGigi Kesinlikle o kadar haklısınız ki 👍🏻 Kızımda bana kalan sadece fazla kilodan başka bi şey olmadı bencede bünyeyle alakalı
iremnursusan Ela3424 Onu düzenli kullanırsan günde 3 defa 20 damla diyor ama ben günde 2 defa sabah akşam suya damlatarak içiyorum ve inan bana sütümüde sütümün kalitesinde arttırdı bide dinlenip uyuman lazım stresten uzak durman lazım
Kocabey Su çok önemli bol su ve sürekli emzirmek yemeyle icmeyle sütün alakası yok endiseli olmıcaksın sütüm yetmiyormu bu cocuk ac mı kaygısı olursa o süt azalır cok sükür her annede bebegine yeticek kadar süt var
Aysenen @“Ela3424”#p27476722Ne yerseniz yiyin bol bol su tuketmelisiniz. Badem, incir , hurma ile ara öğün sabah kahvaltıda yumurta, tahin pekmez, bulgur müthiş arttırıyor.
Aselsmar Ela3424 promalt kullanıyorum bebeğiniz ne kadar bilmiyorum ne yesem gaz yapar onu yeme bunu yeme eğer alerjik değilse gazınıda rahat çıkartıyorsa abartmamak kaydı ile bence anne herşeyi tüketebilir . Ben iki aylık nohut yedim hiç birşeyde olmadı. Sadece maydonoz ve nane kullanmaktan kaçının . Süt yapar diye önüne geleni annenin ağzına tıkıyorlar evet beslenmek önemli ama süt yapıcak diye yiyip yiyip şişiyoruz besleyici olacak şeyler tüketilmeli suyu bol kullanın promalt ve bestelak damla kullanıyorum
mematiii Ela3424 ben kimyonlu su içiuorum hem bebeğim daha kolay gaz çıkarıyor derin uyuyor hemde süt arttırıyor .
Ayseee_1 Aramel stell tea kullanıyorum çok faydasını gördüm ☺️ trendyoldan aldım emziren annelere özel tarif
sinemece yildizmom-2023 evet bende içiyordum ilk aylar. aktardan tane kimyon almıştım ama toz olanlada yapılıyor çayı
neu Sütüm artsın diye bestlak, pregnacare vitamin, kimyon rezene çayı lactamil çay 3 lt su iki öğün marul havuç dereotu salatası tüketiyorum. Arttı mı bilmiyorum ama çok çabalıyorum. Bir de sık emzirme ama yine de bebek çok huzursuz olunca iki ogun mama veriyorum.