Kubrailkan Ben kullandım. İkinci kavanozu sipariş edeceğim. Oğlum kahvaltıda mutlaka tatlı bir şey ister. Bal falan veriyoruz ama pekmez yemiyor mesela. Bu macunu aldım. Baya yiyor. Hiç bir sorun yaşamadık. İştahı biraz açıldı ama tabi çocuktan çocuğa değişir. Ve içinde alerji yapabilecek şeyler var küçük küçük verilmeli.