bekirasaf66 Bebeğine kimyon çayi verenler var mı herhangi bi zarar olur mu arkadaşlar bi bakar msiniz .?
17072023baloglum bekirasaf66 ben kac gunluktu hatirlamiyorum ama 1 cay kasigi kadar vernistim bir iki defa suan 50 gunluk cok sukur gaz problemimiz kalmadi. Gibi nurse haverys damla kullandik
anonim351 bekirasaf66 benim kızım çok gazlıydı 15 . Gün başladı. Ben verdim hem kimyon hem nane . Kimyon 1 çk nane 2 çk verdim çok gazlı olduğu zamanlar
Minigimherseyim bekirasaf66 sakın vermeyin acillik olmuştu bir bebek böyle. Hergün kimyon tohumu cayı içtim kaynatıp sizde için 3 ay sonra gaz kalmıyor zaten.
bekirasaf66 Minigimherseyim insan korkuyor bunlarında duyunca ama rahatlatmak içinde çare arıyor saati belli olmuyor üst gazı çıkaramadığımiz için bi anda bağırmaya başlıyor karnı taş gibi
anonim351 bekirasaf66 naneyi iki fokurdattım soğuyunca süzüp içirdim. Ama mutlaka hem kimyonlu hem naneyi bebeğin ağız mendiliyle süzün çok küçük toz parçaları bile boğazna yapışabilir. Ben her yaptığım iki defa süzüyorum
anonim351 bekirasaf66 yani bizimkinde nane fayda etmişti bir iki kere yaptığımda sonra kendi düzeldi biraz biraz