Kizlar benim kistim var ilaç kullandım aynı şekilde hala duruyormus dün doktor kontrolüm vardı 6.5 cm hiç bir şekilde gerileme olmamış . Tekrar Diana diye ilaç verdi adetli iken başlamam gerekiyor eğer yine değişme olmazsa üniversite hastanesine gonderecek doktorum. Bunun için ne yapabilirim geçmesi için doğal yöntem var mı duydugunuz bildiginiz dünden beri içim içimi yiyor ya kötü birsey çıkarsa diye . Daha önce ilaç kullanıyordum geçiyordu şimdi geçmedi ne yapabilirim bunun için evde yardım edebilir misiniz