3 yaş 4 aylık çocuğum var. Genel olarak bebekliginden beri demir eksikliği yaşıyordu. Birkaç ay önce yine demir düşük çıktı ve dr ailede Talasemi geçmişi var mı diye sorunca ve talasemi aile bireyleri olunca hemen test istedi. Teste göre çocuğum taşıyıcı 🥹🥴🥴
Şuan çok büyük problem değil ama taşıyıcı olan başka bir bireyle evlenmesi sakıncalı vs dedi. Tekrar demir ilacına başladı bir süre sonra tekrarlayalım tahlili yine dedi.
Tahlil de
F - 3 - referans aralığı 0,2 - 1,2
A2 - 3 referans aralığı 2,3 - 3,3 şeklinde anlayanlar olursa yorumlarınızı bekliyorum.
Şuan ilaca başladım ek olarak beslenmesine dikkat edeceğim et balık ağırlıklı. Başka neler önerirsiniz?