Oğlum 2 yaşına girdiğinden beri huysuz krizli bir çocuk oldu. 2 yaş sendromu dedik 3 yaş sendromu dedik ama bitmiyor artıyor sürekli. Bir ay önce çocuk gelişimcisi ile görüştüm ona göre ilerliyoruz ama o günden sonra da tiksinme başladı. O bana dokundu elimi yıka, oyuncağıma dokundu oyuncağımı yıka, yemeğimi yıka onu yıka bunu yıka. Nereden çıktı bu anlamadım birşey mi tetikledi onu da anlamadım yaşayan var mı nasıl yaklaşmalıyım