Oğlum 2 ay sonra 3 yaşına girecek yaklaşık birkaç aydır öğlen uykusu çok zorluyor. Uyumak istemiyor ya ağlıyor ya kaçıyor kendini yerden yere atıyor ya da bahane buluyor sürekli su içeceğim acıktım vs. Uyumadığı zaman çok huysuz oluyor ve saat 4 5 gibi uyuyakalıyor. Uyursa o saatte geç saatte kalkıyor uyumuyor ve aşırı huysuz oluyor. Uyutmamak için uğraştığımda da huysuzlanıyor direniyor dikkatini dağıtmaya çalışıyorum babası gelene kadar. Öğlen bir şekilde uyuduğu zaman da 3 4 saat kesintisiz uyuyor asla ses gürültüye uyanmaz uykusu bölünse kalksa geri yatar olduğu yere orada uyur. Ne yapacağımı şaşırdım artık. İyi de kötü de işe yaramıyor hergün aynı şey. Yaşayan, bilgisi olan var mı