Bebeğim 8 aylık, emerek uyuyor. Dün gece sorun yoktu sabah kalktığımızda da emzirdim… Uyku vakti geldiğinde asslaaa memeyi tutmadı, başka türlü uyumaya pek alışkında değil. Çook zor oldu ama uyutmayı başardım. Uyandığında biraz zorladım karnını doyurdu. Şuan da tekrar uyku saati geldi ve memeyi asla tutmadı(Sütüm var bu arada) ayağıma aldım biraz ağladı ama uyudu. Ne yapmam gerekiyor ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. Acaba artık emerek uyumak mı istemiyor?