nazlimom_ Lutfiye_yangoz 6. Ay tadım adı 7-8-9. Ayda 2 öğün oluyor sabah ve öğlen, 9. Aydan sonra da 3 öğün veriliyor
Mrvak Lutfiye_yangoz 6 ayda günde tek öğün tadım şeklinde 7 buçuk aylıkken de 2 öğüne geçmiştim şu an 9 aylık bi ufak kahvaltı sonrasında 2 öğün şeklinde toplam 3 öğün veriyorum biraz bebişe bağlı teklif edince istiyosa öğünü artırmıştım 😌
Lutfiye_yangoz Mrvak mamayı sevmiyor kızım uyurken içire biliyorum sadece tadım yaptırdım hoşuna gitti fazlasını istiyor
Mrvak Lutfiye_yangoz 2 öğünü deneyin bi bebişin gelişimi iyiyse ister çünkü arkadaşım doktor önerisi ile 4 buçuk aylıkken başladı mesela mama yerine ek gıda verelim demişti doktoru 6 aylıkken 2 öğün yiyordu Sabah sebze öğleden sonra meyve püresi verebilirsiniz bence