Gunes23 Arkadaşlar bu süt arttırıcı ilaçlar varmış. Kullanan var mı, memnun mu hangi markayı kullanıyorsunuz yazar mısınız
Bahar1425 Gunes23 hiç kullanma onları hergun 3 öğün hoşaf iç incir üzüm ayva hoşafı. Anason Rezene çayı yap 2 öğün iç. 2:3litre de su
MertVeAnnesi Ebebek malt icecek efsane olmustu Ara ara rezene yapiyorum gaz aliyor bebegim in hemde süt cogaltiyor
Gunes23 MertVeAnnesi bende içiyorum ilk zamanlar iyiydi şimdi çoğaltmıyor. Rezene falanda içiyorum. Şu da bol bol tüketiyorum ama kızım yine ağlıyor