Merhaba bebeğim 6 aylık halen daha kusuyor, 2 3 aylıkken bardaktan su döker gibi kusardı bildiğin sütü geri çıkartırdı. Kakası olduğunda, gazı olduğunda bağırsaklar dolu olduğu için mideyi sıkıştırırmış o yüzden de emdiğini direk çıkartırmış öyle demişti doktorum. Dik tutmaya çalış emzirdikten sonra yarım saat kucağına almamaya özen göster, doktorla bi görüş reflü olabilir. Oğluma da reflü olabilir demişlerdi ilaç kullanmak istemediğim için öyle kaldı. Doktor bi problem olmaz dediği için sıkıntı etmedim. İlk zamana göre şuan kusması daha da azaldı